Ahir va acabar el termini per a presentar-se com a cap de llista o com a part d’aquesta per a les eleccions municipals. I el nostre company Alberto Inglés va ser l’últim en formalitzar la seua precandidatura. A continuació vos deixem la seua carta de presentació.

albertoEm diuen Alberto Inglés Campizano tinc 49 anys, des de ven xicotet soc veí de l’Eliana.

Treballe en una línia de producció en una empresa del poble veí on des de fa molts anys, a més, pel meu compromís amb els drets dels treballadors i treballadores, vinc realitzant tasques sindicals com a delegat de CCOO. On fa poc vam aconseguir guanyar les eleccions sindicals de la empresa i, amb el suport de la majoria dels meus companys i companyes, ara sóc el president del comitè d’empresa.

Per tot açò, i després d’una profunda reflexió, he pres la decisió de presentar-me a les eleccions primàries per a la llista de Compromís per L’Ajuntament de L’Eliana. La meua voluntat es de sumar , de ser part de la candidatura per a servir al nostre poble.

Des de Compromís ens anem a comprometre a defensar els interessos generals de la Població. Confie completament en el projecte que tenim amb Compromís i estic segur que allò que representa la nostra Coalició i les persones que la integrem.

Amb un somriure i amb l’esperança de que el futur és nostre, seguim treballant per fer possible el canvi.

Alberto