IMG-20150117-WA0018El passat dissabte vam assistir a la presentació dels Candidats i Candidates a formar la llista de la nostra coalició per a les eleccions municipals de maig.

És la primera volta que s’engega un procés de Primàries convidant a tota la població a participar, sense necessitar estar afiliat o ser simpatitzant de cap partit dels que integra la nostra coalició.

De fet ja hi han 25.000 persones inscrites al Cens, i encara queden 3 díes per a poder continuar amb les inscripcions.

D’aquest cens només 10.800 són persones afiliades o simpatitzants a la Coalició, la resta 14.200, és gent amb ganes de participar d’aquest procés i que s’han apuntat expressament des del passat 4 de desembre.

Al nostre municipi comptem amb més de 100 persones que volen participar a les primaries, i per a la Coalició de Compromís per l’Eliana és molt important que tots i totes els inscrits coneguen de primera má als nostres candidats i candidates tant per a encapçalar com per a ser part de la llista per a les properes eleccions de maig.

Per això, el passat dissabte vam assistir a un acte per a que cada candidat i candidata ens explicara per que vol formar part de la llista i que és el que pot aportar a la Coalició.

Vam poder escoltar 7 veïns i veïnes, joves, amb formació, amb moltes idees i moltes ganes de generar un canvi al nostre municipi.

Un canvi que vindrà de la mà de gent compromesa amb tots i totes les ciutadadanes, que vol regenerar la classe política amb noves idees i noves formes de treballar per tots i per totes.

Un canvi que vindrà des de l’esquerra i l’ecologisme.

Tot per a construïr el País que volem, un del que estar ben orgullosos i que realment ens represente a totes i tots els valencians.

Perque ens queda molt per fer i sobre tot per renovar, creguem que aquestes Primàries son un fet que la societat demanava i que amb molt d’esforç, però també amb molt bones sensacions, estem duent a terme des de Compromís per l’Eliana.

Noves cares per a representar a tots i totes els nostres veïns i, que com vam sentir el dissabte, vol ser un equip per treballar pel nostre poble amb un gran somriure i per tots i totes els ciutadans.

Des del Compromís per l’Eliana volem animar a la gent, major de 16 anys, que encara no s’haja inscrit al cens a que ho fasa, hi ha de temps fins a aquest dimecres 21 de gener, a la página de la Coalició: http://compromis.net/primaries.

Les votacions seran duals, per internet els dies 28-29-30 de gener i presencialment el dia 31, al nostre municipi será en horari de 17:00h a 20:00h a la porta de l’Ajuntament (Plaça del País Valencià).

Vos esperem a tots per a gaudir d’aquest procés sense precedents i realment democràtic per a triar l’ordre dels candidats i candidates que aniràn a les llistes tant per a les eleccions municipals com per a els autonòmiques.