Isabel Montaner Borja serà la candidata a l’alcaldía de l’Eliana per a la llista de Compromís per l’Eliana.

prim compromís
fotografia extreta de la publicació de febrer de l’ELIANA 2000

El passat 31 de gener Compromís per L’Eliana va concloure el procés de primàries obertes a la ciutadania.

Un procés obert a tota la ciutadanía que ha conclós amb l’elecció de Isabel Montaner Borja com a candidata a l’alcaldía per a les eleccions locals de maig d’aquest any, així com els primers llocs de la llista, que es completarà amb ciutadans i ciutadanes de diferents entitats i teixit associatiu de la nostra localitat.

La nostra candidata a encapçalar la llista ha estat refrendada per un 88% dels vots vàlids emesos a aquest procés de primaries.

Les votacions a la llista amb vora un 50% de participació del cens, han decidit que la llista la encapçale Carmen López, seguida per Ignacio Olivas, Jordi Real, Ximo Real, Miguel Elizalde i Alberto Inglés.

La Coalició Compromís dona les gràcies per la participació en aquest procés i la confiança depositada en aquesta candidatura local, ja que suposa aconseguir l’aval de la ciutadania a un treball intes realitzat pel nostre Col·lectiu durant aquests anys, ja que nosaltres, encara sense tindre representació al ple no hem parat de proposar en pos de millorar i construir un poble de totes i tots els ciutadans.

Per a la candidata a l’alcaldia de L’Eliana, “el procés de Primàries de Compromís ha estat un èxit ciutadà i democràtic, el qual ha permès obrir un procés complex, com és el de l’elecció de candidats i candidates, a tota la població i configurar un grup humà que siga una alternativa capaç de posar el nostre ajuntament al servei de les persones.

És l’hora del canvi i d’apostar per un futur que genere oportunitats i benestar, així com una nova etapa de regeneració política i participació en la vida pública”, apunta Isabel Montaner.

Pots consultar resultats en: