desnitrificadoraL’Alcalde de l’Eliana, en José María Angel, ha anunciat la convocatoria de la Mesa del Aigua per al pròxim dimecres, en resposta a la interpel·lació que ha realitzat Isabel Montaner en nom del grup municipal de Compromís per l’Eliana al Plenari de hui sobre aquest assumpte.

 Isabel Montaner, en representació del Grup Municipal de Compromís per l’Eliana ha reclamat de nou al Ple Ordinari d’avui la posada en marxa de la planta desnitrificadora d’aigua, per a que els veïns i veïnes del Municipi puguen beure aigua totalment potable.

COMPROMÍS reclama a l’empresa pública AQUAMED, depenent del Ministeri de Medi ambient, que ha construït i finalitzat l’obra, el dia 28 de març de 2011, i diu a la seua web que des d’eixa data està la planta “en servei”, i al propi Ajuntament, que “aparquen” la disputa econòmica fins que siga resolta per negociació o al jutjat.

Montaner recorda: “que tant les Directives Europees com les lleis espanyoles, la Constitució i l’Estatut d’Autonomia, obliguen tant a l’Estat com a la Generalitat i als Ajuntaments d’abastir d’aigua potable a la població, estant corresponsables d’això les tres administracions”.

COMPROMÍS denuncia que els veïns i veïnes de l’Eliana mai deurien haver vist incomplit ni un sol dia des de la finalització de les obres de la planta en març de 2011, el seu Dret al abastiment d’aigua de qualitat.

L’Alcalde de l’Eliana ha anunciat hui al Ple , en resposta a la intervenció de la nostra portaveu, Isabel Montaner, la convocatòria de la Mesa del Aigua per al pròxim dimecres. En dita mesa informativa estan presents tant l’Ajuntament com Aquamed, partits polítics, representants dels treballadors del consistori i representants veïnals.

 

L’Eliana 30/03/2015

 

 

COMPROMIS exige que Aquamed y Ayuntamiento “abran el grifo” de la planta desnitrificadora de agua y aparquen las disputas económicas

 El Alcalde de l’Eliana, don José María Angel, ha anunciado la convocatoria de la Mesa del Agua para el próximo miércoles, en respuesta a la interpelación que ha realizado Isabel Montaner en nom del grup municipal de Compromís per l’Eliana en el Pleno de hoy sobre este asunto.

 Isabel Montaner, en representación del Grupo Municipal COMPROMIS per l’Eliana ha reclamado de nuevo en el Pleno Ordinario de hoy la puesta en marcha de la planta desnitrificadora de agua, para que los vecinos del Municipio puedan beber agua totalmente potable.

 

COMPROMIS reclama a la empresa pública AQUAMED, dependiente del Ministerio de Medioambiente, que ha construido y financiado la obra, el día 28 de marzo de 2011 y según la propia web lleva desde ese momento en funcionamiento y “en servicio”,  y al propio Ayuntamiento que “aparquen” la disputa económica hasta que sea resuelta por negociación o en el juzgado.

 

Montaner recuerda: “que tanto las Directivas Europeas como las leyes españolas, la Constitución y el Estatut d’Autonomía, obligan tanto al Estado como a la Generalitat y a los Ayuntamientos a abastecer de agua a la población, siendo corresponsables de ello las tres administraciones”.

 

COMPROMIS denuncia que los vecinos de l’Eliana nunca deberían haber visto incumplido ni un solo día desde la finalización de las obras de la planta en marzo de 2011, su Derecho al abastecimiento de agua de calidad.

 

El Alcalde de l’Eliana ha anunciado en el Pleno de hoy, en respuesta a la intervención de la portavoz de COMPROMIS Isabel Montaner,  la convocatoria de la Mesa del Agua para el próximo miércoles. En dicha Mesa están presentes tanto el Ayuntamiento como Acuamed, partidos políticos, representantes de los trabajadores del Ayuntamiento y representantes vecinales.

 

 

 

L’Eliana 30/03/2015