El día 31 de març començà el període electoral, data a partir de la qual i segons la llei electoral està prohibit inaugurar cap edifici i/o servei públic.

Volem posar de manifest que les actuacións dutes a terme des d’una xarxa social pel grup municipal “EU-Verds:sumem per l’Eliana” on el día 1 d’abril sobre mig dia van publicar que el Regidor de Cultura, i candidat d’aquesta coalició, donava a la benvinguda a les persones del segon grup de treball de la borsa municipal social i acomiadava als del primer grup.

El grup de Compromís per l’Eliana entén que aquesta borsa es un servei que està gestionat únicament per fons públics i per tant, encara que s’haja treballat per ella durant la legislatura la llei marca que no és el moment de publicitarla.

Per tot açò i per que no torne a ocórrer una situació similar, ni amb aquest partit ni amb cap altre, volem recordar que el principal per a unes eleccions és una bona participació i fer complir la llei, que és concretament la instrucció de junta electoral determina que no es pot realitzar:

– Inaugurar obres i serveis o repartir publicacions que continguin al·lusions a fites i/o guanys obtinguts per qualsevol mitjà públic, o que utilitze imatges o expressions coincidents o similars a les emprades a les campanyes, entre altres actuacions.