Sabem que el que està passant amb els joves és una greu alarma, cap govern pot permetre una taxa d’atur del 56% en aquestes generacions que són ja el present de la nostra societat i per tant també del nostre poble.

Nosaltres pensem que tots els governs han de treballar per a que aquesta generació, treballe al seu poble o voltants i no que marxe fora per tal d’intentar guanyar-se la vida.

Per això, proposem un pla de xoc a nivell municipal, per garantir la formació, l’oci, el treball, en definitiva el començament d’una vida digna amb garanties de futur.

La nostra candidata Georgina Solaz Moreno, la més jove i que ocupa el número 11 a la llista de Compromís per l’Eliana ha triat aquest punt del programa per a presentar-se:

Hola!

Hem dic Georgina Solaz Moreno tinc 19 anys i sóc estudiant en la UV i la UNED.

A la UV estudie el grau de Matemàtiques, però a més he decidit completar la meua formació amb els idiomes i per això ja tinc els certificats B2 d’Anglés (obtingut en proves lliures en la E.O.I. de Llíria) i  el C1 de Valencià/Català (obtingut en les proves de la Junta Qualificadora), enguany estic preparant-me  per a les proves lliures del C1 d’Anglés.

El que més m’atrau de Compromís és que creuen en la gent jove i la seua potencialitat i valors.

També m’agraden les seues actuacions contra la corrupció i en defensa de la cultura i llengua dels valencians.

Per tot açò he decidit prendre partit amb Compromís per l’Eliana, pel meu present! pel meu futur! #ambValentia

Un bes

Georgina