Per a Compromís per l’Eliana, la TRANSPARÈNCIA i la PARTICIPACIÓ son els eixos i la part més fonamental dins del nostre programa.

Pensem que la llei de transparència és una llei de minims i per això la nostra proposta va més enllà.

Perquè sabem que la política ha d’estar al servei de la gent i per això proposem una fiscalització total i absoluta, en temps pràcticament real per a que tots els veïns i veïnes de l’Eliana coneguen cada despesa i on va cada céntim que aporten amb els seus impostos.

En quant a la Participació, no ens quedem en la proposta, nosaltres la promovem i la practiquem, perqué el govern ha de comptar amb els ciutadans i per això volem que la ciutadania s’implique i puga participar, abans, desprès i durant de qualsevol gestió que duga a terme l’administració.

Per a nosaltres aquestes propostes no solament són importants, sinó que a més ho practiquem com ara amb les Primàries Obertes a la Ciutadania, on la llista electoral la van ordenar tant simpatitzants com qualsevol ciutadà de l’Eliana que va voler inscriure’s al cens.

També en qüestions referides a la transparència podem donar algún exemple, ja que nosaltres som l’únic partit que a més d’exigir la transparència total i absoluta a l’Ajuntament, hem publicat tota la despesa que ens ha provocat la campanya electoral i d’on venen els diners que ens hem gastat.

Per això i perquè pensem que aquestes mesures són les eines més efectives contra la corrupció o les xicotetes corrupteles que els gestors polítics puguen dur a terme, hui aprofitem aquest punt esencial del programa per a presentar-vos a Carmen López, la candidata a la llista per Compromís per l’Eliana que ocupa el segon lloc:

Hola!!

El meu nom és Carmen María López Montaner. Tinc 32 anys  i sóc administrativa comercial, des de fa més de 12 anys especialitzada en el sector assegurances.

Soc nascuda en l’Eliana, poble el qual estime molt doncs la meua família m’ha ensenyat a estimar-lo.

Forme part des de fa 3 anys d’Iniciativa, partit polític que forma part de la coalició de partits que constitueix Compromís.

Aposte per Compromís, per la seua transparència, per que escolta als ciutadans, per que fa una política sense exclusions…

Per això ens comprometem a ajudar-te en totes les teues necessitats.

Per que treballem amb els ciutadans i ciutadanes de l’Eliana.

I tu apostes per Compromís L´Eliana?

Aposta pel canvi #ambValentía i #SenseDubtes, tria Compromís per l’Eliana!

Salutacions

Carmen.