Per a Compromís per l’Eliana, el treball és prioritari, i més després d’aquesta terrible crisi en la que ens han clavat i que ha pagat amb els seus drets la ciutadania.

Nosaltres pensem que les institucions han de fer la política per a la gent i no per als bancs o per a mantenir els privilegis d’uns pocs.

Perquè l’Ajuntament és la institució més propera a la que qualsevol veí o veïna s’adreça per tal de demanar ajuda, i és la nostra obligació treballar dur i tindre un servei fort per a sol·lucionar aquests problemes.

Per tot això hui, el nostre Candidat, Alberto Inglés, en la posició número 7 ha decidit presentar-se amb aquest punt del nostre programa. Perquè volem un Ajuntament al servei de les persones, que fasa crèixer la nostra societat.

Hola a tots i a totes:

Em diuen Alberto Inglés Campizano tinc 50 anys i des de xicotet soc veí de l’Eliana.

Treballe en una línia de producció en una empresa del poble veí on, des de fa molts anys, a més, pel meu compromís amb els drets dels treballadors i treballadores, vinc realitzant tasques sindicals com a delegat de CCOO. On fa poc vam aconseguir guanyar les eleccions sindicals de la empresa i, amb el suport de la majoria dels meus companys i companyes, ara sóc el president del comitè d’empresa.

Des de Compromís ens anem a comprometre a defensar els interessos generals de la Població.

Confie completament en el projecte que tenim amb Compromís i estic segur que allò que representa la nostra Coalició i les persones que la integrem.

Amb un somriure i amb l’esperança de que el futur és nostre, seguim treballant #SenseDubtesAmbTu i #ambValentia per fer possible el canvi.

Un fort abraç

Alberto