Des del mes de juny que es va constituir el nostre consistori d’acord amb els resultats electorals obtinguts a les eleccions municipals del 24 de maig, el nostre grup municipal ens hem preocupat d’anar fent propostes al nostre Ajuntament per tal de millorar la qualitat de vida per a la ciutadania de l’Eliana.

La nostra manera de fer política sempre ha estat guiada en dotar de contingut i amb caràcter positiu i constructiu, i des de la oposició, a més d’intentar fer la tasca de fiscalització al equip de govern, feina complicada a aquest ajuntament ja que recordem que de moment no hem tingut cap Ple Ordinari (únic moment en el que és pot fer aquesta tasca) el que volem des de Compromís per l’Eliana és fer propostes que aglutinen una sèrie de mesures que creguem necessàries per tal de fer crèixer el nostre poble.

Com que, segons es va acordar i si no ens tornen a suspendre el pròxim Ple Ordinari, l’últim dilluns d’aquest mes de setembre, el dia 28 de setembre en el periode comprés entre les 17:00h i les 19:00h.

Des del Grup Municipal de Compromís per l’Eliana volem deixar-vos a tots i totes la possibilitat d’anar veien les mocions i propostes que hem anat presentant i que encara no han estat tractades.

Totes les Mocions les trobareu al nostre blog al apartat “legislatura” i a continuació vos deixem totes les mocions presentades pel Grup Municipal de Compromís per l’Eliana.

Com sempre, vos animem a fer-nos aplegar les vostres propostes i inquietuds, ens agradaria donar-vos horari i lloc d’atenció a la ciutadania però malauradament el consistori encara no ens ha facilitat cap lloc per a aquesta tasca tan important per a nosaltres.

De totes maneres vos deixem el mail de contacte per a poder atendre-vos: eliana@compromis.net

Salutacions

G.M. Compromís per l’Eliana

DATAMOCIÓ