El passat dia 14 d’octubre la nostra regidora Carmen López en representació del grup municipal de Compromís per l’Eliana va presentar una moció al ple per a que es debatisca i si així es decideix  s’aprove, sobre la promoció des de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de l’Eliana del Cinema Cultural a través de documentals i pel·licules sobre temes d’interés per a generar un ambient de diàleg i debat a l’Eliana.

El nostre sector audivisual des del tancament de la televisió autonòmica ha patit un greu retrocés i pensem que és un deure també de les administracions públiques recolçar-lo generant sinergíes amb ell.

A més pensem que “l’Eliana és un poble acostumat al consum de una cultura diversa i generadora de grans ofertes i que no podem oblidar de que aquesta tasca pot continuar amb la linia de la producció própia” ha dit Carmen.

Des del Grup Municipal de Compromís per l’Eliana també creiem que “És necessàri, en aquests moments tan durs per a tota la ciutadania el obrir als carrers dels pobles els debats adients sobre els temes d’interès generals i que per tant és pot convertir en una opció transversal entre les diverses regidories de l’Eliana per tal de fer més atratactives les activitats temàtiques que s’hi oferten”.

Per finalitzar la nostra regidora, Carmen López, ha apostillat “amb aquesta petició no estem diguent que es fomente el consum de grans produccións com per exemple “Shrek 3″, sino que, partint de alló nostre, de el xicotet, allò que tan bé sens dona fer als valencians i valencianes, per a des d’ahi i amb activitats complementàries, realitzar les campanyes de concienciació i educació cívica, que tanta falta ens fa de vegades a la nostra societat”.