L’Associació per les Arts Escèniques de l’Eliana (APLAE), amb la col·laboració de la Regidoria d’Igualtat i Joventut de l’Ajuntament dirigida per Isabel Montaner, ha organitzat un curs de teatre per a l’inici de l’estiu, amb la Igualtat com a rerefons, que ha esdevingut tot un èxit.

Aquest taller ha estat dirigit a joves d’entre 16 i 31 anys i s’ha realitzat del 2 al 9 de juliol a la Casa de la Joventut del municipi. Aquest ha tractat d’un curs de teatre que, sobre tot, persegueix conscienciar sobre la desigualtat encara existent entre homes i dones.

En paraules de la regidora d’Igualtat i Joventut, Isabel Montaner, “Ha sigut un curs molt complet en el qual els alumnes han fet una performance que ha arribat al cor dels assistents. Una vegada finalitzat, ens reunirem amb l’equip directiu d’APLAE que, una vegada recollides les avaluacions del curs, per fer possible la petició de les alumnes per tal de què aquest espai puga ser continu al temps i que tracte tots els temes que impliquen la igualtat a la societat.”