Isabel Montaner repetirà com a l’alcaldable de la coalició i Pau de Miguel serà el nou número dos a la llista.

L’assemblea local de Compromís per l’Eliana ha aprovat per unanimitat les persones que encapçalaran la candidatura per a les eleccions municipals del 26 de maig.

La coalició es presentarà a les eleccions amb nous perfils en els que destaquen la presència de dones i joves en la candidatura, així com perfils renovats com el portaveu local, Pau de Miguel, que assumirà el segon lloc. Alberto Inglés, serà el tercer a la llista, sumant amb Laia Bernad i Laura Llopis, les número quatre i cinc respectivament a la llista.

Isabel Montaner ha destacat “el caràcter transformador i multidisciplinar de la llista, amb un gran equip de persones que estic convençuda aportarà molt al nostre Ajuntament, treballant per fer de L’Eliana un poble més feminista, igualitari i sostenible així com defensant els drets i llibertats de tots i totes.”

La candidatura de Compromís comptarà amb distints referents de les associacions locals, del món les falles, de la música, i, de la lluita feminista, del sindicalisme i de la participació juvenil. També amb referents dins de la política a nivell autonòmic i estatal, com Elena López, politòloga i sociòloga que ha treballat aquesta legislatura com a assessora al grup parlamentari Compromís a les Corts Valencianes, i Pau de Miguel, politòleg, que ha treballat com a assessor al Senat.

Isabel Montaner ha mostrat el seu agraïment “a totes les persones valentes que s’han unit al projecte de Compromís” i ha destacat el seu convenciment de “comptar amb una llista guanyadora, plena de gent treballadora i compromesa amb el seu poble”.

Així, la llista electoral serà la següent:

Llista Compromís per l’Eliana Eleccions 26 maig 2019
1. Isabel Montaner