Després de dues sol·licituds per Registre d’Entrada demanant allò que per llei ens correspon, i davant la manca de contestació per part del Consistori, hui les nostres dues regidores han estat atenent els ciutadans i ciutadanes a la porta de l’Ajuntament.

“lamentem molt haver tingut que recòrrer a aquesta mesura poc amable per tal de fer públic la falta de resposta a la que ja ens té acostumades l’equip de govern local, però nosaltres estem treballant a diari, sempre amb mesures constructives i només demanem allò que ens correspon com a regidores i com a Grup Municipal dins del nostre ajuntament” ha dit la nostra portaveu,  Isabel Montaner.

Després d’aquesta mesura el Grup Municipal torna a demanar que a més del seu espai de treball se’ns facilite tota la informació necessària per tal de fer un bon treball, “perquè als representants públics no se’ns pot omplir la boca diguen que som transparents i volem treballar amb tots els grups, hem de donar exemple i actuar en conseqüència a les nostres promeses i pactes de Govern” ha puntualitzat Isabel Montaner.

Es el moment de treballar, és el moment de fer complir les lleis i de fer que l’Eliana tinga un bon equip de govern que treballe per al poble  sempre amb la col·laboració de tota la oposició i dels veïns i veïnes que vulguen proposar i aportar.

Per tot açò pensem que és necessària la transparència, que encara no s’han obert les portes de l’Ajuntament i pensem que després de la forma d’actuar d’aquests primers dies de Govern, el nostre Ajuntament ha tornat,  en molts aspectes, a un obscurantisme més propi d’altres èpoques.