Joves amb Iniciativa – Compromís és un moviment polític juvenil que, amb un esperit transformador de la realitat, arreplega diferents sensibilitats en l’àmbit de l’esquerra verda. Forma un col•lectiu plural i dinàmic, que es mostra obert a les inquietuds dels seus integrants i que evoluciona amb les demandes d’una societat en constant moviment.

Joves amb Iniciativa és un col•lectiu compromès amb la gent, el territori, la cultura, el JaIverdmedi ambient i les mobilitzacions socials, i es considera amb la responsabilitat de revitalitzar un espai jove compromès també amb eixos valors. Per tant es constituïx com un moviment social amb la finalitat de sumar forces en una esquerra verda i plural i fomentar en la societat una conscienciació social i mediambiental i un esperit crític que aboque en un inconformisme front a la situació política actual.

Joves amb Iniciativa és un moviment ubicat i centrat al País Valencià. Tanmateix, té una visió global que l’impulsa a establir relacions amb organitzacions d’altres autonomies o països, amb especial atenció a aquelles que formen part d’un projecte d’esquerra verda arran l’estat espanyol i aquelles pertanyents als territoris amb els que el País Valencià manté una major afinitat cultural.

Joves amb iniciativa és un moviment emmarcat en el partit polític d’àmbit autonòmic JaImoratIniciativa del Poble Valencià. No obstant, disposa de l’autonomia de pensament i acció necessària per tal d’oferir a la societat i a la pròpia organització una resposta jove, des d’un punt de vista jove, als problemes de la realitat que ens envolta. Joves amb Iniciativa té iniciativa, una iniciativa juvenil compromesa amb el poble, especialment la joventut, però no exclusivament aquesta.

Té iniciativa perquè creu que l’entusiasme, i no la resignació, ha sigut i és el motor dels canvis que milloren la vida de les persones, el benestar dels pobles i les condicions del medi ambient i de la resta d’éssers vius. Eixe entusiasme és el que oferix al poble valencià.

Joves amb Iniciativa-Compromís som una força de govern què pensem que s’ha de treballar des de les insititucions per canviar la realitat que ens envolta i garantir el benestar del poble valencià. És per això que molts del nostres militants ocupen importants càrrecs públics i de govern.

Contacta amb nosaltres:

Suma’t a Joves amb Iniciativa – Compromís i treballa conjuntament amb nosaltres fent click ací

Facebookhttps://www.facebook.com/JovesIniciativaEliana/