Seguint la nostra linia de transparència aci vos deixem en un únic document les Retribucions que a 22 de Gener de 2017 ha cobrat la nostra portaveu del Grup Municipal a l’Ajuntament de l’Eliana, Isabel Montaner Borja per la seua tasca de regidora.

RETRIBUCIONS ISABEL MONTANER 2016

Per tant el total de retribucions de la nostra portaveu Isabel Montaner de l’any 2016 a dia 22 de Gener de 2017 es de:      4.295,00 €

Dels quals, segons la carta financera d’IniciativaPV partit al qual milita Isabel dins de la Coalició Compromís, ha d’aportar el 5% que fa un total de:        214,75 €

A tot açò encara queda fer les retencions del IRPF que es faran al mes de maig a la declaració de la renda.

Tot i això, com es pot observar al document, l’últim pagament que ha realitzat l’Ajuntament de l’Eliana a dia 13 de desembre de 2016, correspon al mes de setembre complet i una comissió de seguiment corresponent al mes d’octubre, així que segons les anotacions d’assisténcies de la nostra portaveu, encara faltaria cobrar els mesos d’octubre, novembre i desembre de 2016.

Aquestes remuneracions  que encara no s’han produït, en el moment les cobre Isabel, les farem públiques a aquesta web.

Encara que el nostre compromís des d’ara, en la qual hem asumit la reponsabilitat de la Regidoria de Transparència és que totes les remuneracions siguen transparents des del dia de pagament de totes i tots els regidors de l’Ajuntament, d’una manera senzilla i accesible tal i com marca la llei de Transparència.