L’Assemblea de Compromís per l’Eliana va elegir el darrer dissabte a Isabel Montaner, actual regidora a l’Ajuntament, com a candidata a l’alcaldia de l’Eliana.

L’Eliana, 28 de gener de 2019

La que va ser la candidata a l’alcaldia de l’Eliana a les eleccions de maig de 2015, Isabel Montaner, repetirà com a candidata després de que l’assemblea local de Compromís l’haja elegit com a la nova cap de llista de la coalició valencianista.

Així, Montaner ha destacat l’agraïment a l’assemblea per la seua confiança i ha afirmat que “amb tota l’espenta, valentia i treball del meu col·lectiu aconseguirem els objectius que ens marquem. La bona tasca a l’Ajuntament ens recolza, i aquesta elecció m’empodera per continuar donant tot l’esforç possible per aconseguir que l’Eliana tinga una alcaldessa amb un marcat projecte feminista i social”.

El portaveu del col·lectiu local, Pau de Miguel, ha afirmat que “Isabel Montaner és la millor candidata possible, per això des del col·lectiu l’hem encoratjat a que encapçale aquest projecte que es il·lusionant i transformador. És el moment de què l’Eliana tinga l’alcaldessa que es mereix”.

Així, també s’ha informat de la creació d’un equip de campanya electoral que estarà a la disposició de la candidatura per elaborar totes les accions electorals que es consideren, i que estarà dirigit per la politòloga i sociòloga, Elena López, i el politòleg, Pau de Miguel.