Després de l’èxit de la presentació de la candidatura que va tindre lloc el darrer divendres 3 de maig, des del col·lectiu de Compromís per l’Eliana volem presentar-vos la llista electoral per a totes aquelles persones que no vàreu poder acompanyar-nos.

1. Isabel Montaner (l’Eliana, 1986) és mestra de música, per professió i vocació. Ha sigut la portaveu de Compromís a l’Ajuntament durant la darrera legislatura. Convençuda de la necessitat de la lluita feminista per construir una societat per a totes, una Eliana per a totes.

2. Pau de Miguel (l’Eliana, 1996) és un jove politòleg amb la voluntat d’aconseguir que els i les joves puguen tindre una possibilitat de vida a l’Eliana. Ha estat assessor al Senat i ha treballat en la campanya electoral de Compromís.

3. Alberto Inglés (París, 1965) és un treballador incansable pel seu poble. Actualment, a banda de treballar en la empresa privada, és el president de l’Associació Cultural Falla Verge del Carme.

4. Laia Bernad (València, 1987) és pianista de professió i una feminista convençuda. Una persona oberta, plural, que considera la cultura com una ferramenta de transformació. També estima una Eliana per a totes.

5. Laura Llopis (l’Eliana, 1993) és mestra, per vocació i professió, i actualment treballa de monitora al CEIP Garbí. Des d’abans de nàixer ja era fallera, on està fortament vinculada, i també a l’Associació Cultural Folklòrica “La Llauradora”.

6. Víctor Fortuño (l’Eliana, 1978) és mestre de filosofia, d’història i d’història de l’art. És un ferm defensor i activista pels Drets Humans, per aconseguir una societat lliure, igualitària i justa.

7. Sofia Hawarni (València, 1989) es dedica a la producció audiovisual. Graduada en estudis culturals i relacions internacionals, és una jove inquieta que creu en l’activisme social com a motor de canvi.

8. Clara Martínez (l’Eliana, 1997) és una jove estudiant de Medicina i Ciències Polítiques. Compagina el que serà la seua professió, la medicina, amb allò que li inquieta, la política. Creu fermament que la política pot millorar la vida de la gent i que és una ferramenta útil per a la societat,

9. Ignacio Olivas (l’Eliana, 1989) és músic de professió i de la Unió Musical de l’Eliana. En 2015 es va sumar al projecte de canvi que era Compromís per l’Eliana, i continua confiant que continuarem sent la clau del progressisme al nostre poble.

10. Elena López (l’Eliana, 1991) és Graduada en Sociologia i Ciències Polítiques i Administració Pública. Valenta i professional, ha estat quatre anys treballant com assessora principalment en matèria d’igualtat de gènere en les Corts Valencianes.

11. Andrés Pineda (Úbeda, 1990) viu al poble des de fa dos anys. El seu esperit ecologista i el seu sentiment animalista el van dur a sumar-se a Compromís. Considera necessari seguir treballant en el benestar animal i aconseguir un poble modern, sostenible i progressista.

12. Elena Conejero (l’Eliana, 1989) és una jove fotógrafa que desenvolupa la seua creativitat en un estudi de fotografia. També és creadora audiovisual, pel que considera el mon de l’art una peça fonamental en el dia a dia del nostre poble.

13. Alberto López (l’Eliana, 1989) és músic professional i tècnic de so. Ha estat des de sempre compromés i implicat en l’acció cultural i el desenvolupament de l’Eliana com a poble solidari, tolerant i igualitari.

14. Esther Mateos (València, 1970) és veïna de l’Eliana des de 1970, als pocs mesos de nàixer. És administrativa i porta 29 anys com a funcionària de Les Corts Valencianes, desenvolupant altres activitats. És una apassionada del món de la música , del Teatre i la fotografia esportiva.

15. Arturo López (Valencia, 1974) és administrador d’un xicotet comerç local, i es suma al projecte de Compromís amb la intenció d’ajudar en la millora de l’Eliana com a poble de convivència, cultura, educació i prosperitat per al comerç.

16. Neus Gavilán (Quart de Poblet, 1982) infermera a la sanitat pública. En el seu temps lliure es dedica a coordinar el taller de lactancia de l’Associació Amamanta a l’Eliana. Ella creu en un poble educador en la diversitat i la igualtat d’oportunitats.

17. Manolo Montaner (l’Eliana, 1961) és oficial de jardinería i funcionari de l’Ajuntament de l’Eliana des de 1992. És també un dels socis fundadors de la Unió Musical de l’Eliana i gran seguidor de l’equip de fútbol local. Defensor dels drets humans i un activista del sindicalisme de classe, defensant a la classe treballadora des de la seua tasca sindical realitzada des de CCOOPV.

Ací tanquem la nostra llista electoral amb la que optem a l’alcaldia en les properes eleccions del 26 de maig. Amb la teua força, i la de totes nosaltres, podrem construir l’Eliana de totes. Amb tu som #IMPARABLES