Comencem la campanya electoral i obrim la participació a tots els veïns que vullguen participar amb un sopar a la nostra seu per a després formar part de la tradicional pegada de cartells.

També volem ser garantia de democràcia convidant a totes les persones que vullguen a estar com a representants de la Coalició en les meses electorals.

El grup municipal de Compromís per l’Eliana continua sumant noves formes de participació en la vida política del municipi. Enguany, la formació vol que esta campanya siga compartida amb la ciutadania i amb aquest motiu, convidem a tota persona que vulga participar, tant en l’inici de campanya com en formar part de les meses electorals com apoderat/a o interventor/a.

La candidata a l’alcaldia per Compromís per l’Eliana, Isabel Montaner, ha destacat:

Som la única força política que duu treballant la participació directa dels veïns i veïnes de l’Eliana amb Assemblees Obertes, Primaries Obertes a la Ciutadania per a escollir l’ordre dels candidats i candidates a la nostra llista electoral, reunit-nos amb associacions i d’altres moviments cívics, etc.

Ara, volem obrir este procés democràtic de les eleccions  locals i autonòmiques a tota les persones que vulguen ser partíceps del canvi que es va a produir al nostre poble el pròxim dia 24 de maig.

Isabel Montaner com a candidata a l’alcadia de l’Eliana convida a tots aquells que vullguen a participar al sopar que ha organitzat el grup municipal Compromís per l’Eliana i que realitzarem a la nostra seu al carrer molí 14 a les 21h.

Per a després anar tots junts a la tradicional pegada de cartells i col·locació de pancartes electorals, igual que animem a participar en la garantia democràtica que suposarà estar com a representants de la Coalició en les diferents meses electorals que tindrà el municipi el dia 24 de maig quan es celebren els comicis locals i autonòmics.

FES-TE INTERVENTOR/A O APODERAT/ADA DE COMPROMÍS PER L’ELIANA