Compromís per l’Eliana va reunir ahir a la seua assemblea per avaluar la situació política i renovar la seua estructura orgànica.

L’assamblea local va realitzar una valoració positiva del mandat de l’anterior direcció, que va culminar en la nova elecció d’un nou Consell Executiu. Així, el jove Pau de Miguel es converteix en el nou portaveu del col·lectiu local on compartirà executiva amb Mari Rodríguez, que s’encarregarà d’organització, Elena López, actual assessora al grup parlamentari de Compromís a les Corts Valencianes gestionarà l’àrea institucional, Alberto Inglés dirigirà les sectorials, Maribel Borja l’àrea financera i les regidores Isabel Montaner i Carmen López com a vocals.

En paraules del nou portaveu, “en aquest col·lectiu sabem l’importància de parlar de joventut en present, que sempre se’ns relega a qüestions futures. Hem d’exigir una postura institucional dels joves als governs municipals, i que no es canvie ni modifique ni un mil·límetre respecte a la que a Compromís per l’Eliana hem mantingut fins ara”.

La preparació de la campanya electoral també va ser un assumpte a tractar, on es van posar en marxa els mecanismes per encarar el procés electoral de 2019, creant-se així una Comissió Electoral que encararà la confecció dels programes electorals i les candidatures amb criteris de participació oberta a la ciutadania de l’Eliana i de sumar esforços amb una política de continuar amb el canvi polític a les institucions.